مسئول سازمان بسیج کارگران سپاه کربلا خبر داد:

برگزاری میز خدمت جهادی تخصصی کارگری در ساری

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۸۵۹
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت: در هفته کار و کارگر میز خدمت جهادی تخصصی ویژه کارگری در ساری برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری میز خدمت جهادی تخصصی کارگری در ساری
سیدجواد حسینیان در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های هفته قشر بسیج کارگری و روز کار و کارگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» با اشاره به اینکه همه ساله از پنج الی ۱۱ اردیبهشت به نام هفته کار و کارگر نامگذاری شده است، اظهار کرد: امسال بسیج کارگران و کارخانجات استان برنامه‌های متعدد و متنوعی در دستور کار قرار داده است.

وی با اعلام اینکه ویژه‌برنامه‌های روز کارگر شروع شده است از اجرای بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته کار و کارگر با اولویت ۱۵ برنامه استانی خبر داد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به اینکه به‌دنبال رفع موانع تولید و حل مشکلات تولیدکنندگان هستیم، افزود: در سال گذشته از ۳۰۰ مجموعه تولیدی و صنعتی استان بازدید شده است و مشکلات ۴۳ مجموعه تولیدی به صورت ویژه بررسی و حل شد.

حسینیان بازدیدهای میدانی پنجشنبه‌های امید در شهرستان‌های نور و محموآباد، تجلیل از برترین‌های قشر بسیج کارگری همراه با برگزاری یادواره شهدای کارگری استان، برگزاری جشنواره ورزشی شهدای کارگری استان و نشست بانویار با حضور کارفرمایان خواهر را از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته قشر بسیج کارگری استان برشمرد.

دانلود
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱