رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

برخورد قاطع دستگاه قضا با ترک‌فعل مدیران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۸۵۹۱۲
رئیس دادگستری مازندران گفت: مدیران اداراتی که با ترک‌فعل، مرتکب تخلف شوند در هر جایگاهی تحت تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.
۰
plusresetminus
برخورد قاطع دستگاه قضا با ترک‌فعل مدیران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، عباس پوریانی بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار با مردم نوشهر که با حضور معاونان قضایی در دادگستری این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز تعداد قابل توجهی از شهروندان نوشهری مراجعه کردند، اظهار کرد: مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مردم شنیده شد و آنچه که تکلیف ما است اینکه در خدمت مردم باشیم.

وی با اعلام اینکه اگر حقی تضییع شده باشد من و همکاران همه باید بسیج شویم تا حق به افراد برگردد، بیان کرد: به دستور قوه قضاییه، پیگیری زمین‌های جنگلی جلگه‌ای در نوشهر و ساخت‌وسازهای غیرمجازی که در اراضی ملی و منابع طبیعی انجام گرفته است صورت می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد:در برخی اراضی علیرغم رای خلع‌ید و قلع و قمع همچنان ساخت‌وساز غیرمجاز صورت گرفته است که مورد پیگیری قرار می‌گیرد و برخورد لازم انجام می‌شود.

پوریانی با اشاره به حمایت از کسانی که قانونمندانه اقدام به ساخت‌وساز می‌کنند،افزود:همه بخصوص افرادی که در اراضی ملی اقدام به ساخت‌وساز کرده باشند دارای تکلیف هستند.

وی تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند ساخت‌وساز انجام دهند حتماً مجوز از ادارات مربوطه را اخد کنند و بدون مجوز کار نکنند.

رئیس کل دادگستری مازندران بر اجرا و اعمال قانون همه مدیران چه دستگاه‌های اجرایی و چه قضایی تاکید کرد و گفت:درتغییر کاربری  و کسانی به خود اجازه می‌دهند بدون اینکه مجوزی از دستگاه‌های مربوطه بگیرند اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز کنند باید جلوگیری صورت گیرد.

پوریانی بیان کرد: نباید اجازه دهیم افرادی که مجوز ساخت‌وساز ندارند اقدام به ادامه کار کنند و ماموران جهاد کشاورزی باید ورود پیدا کنند و اگر نیاز بود از نیروی انتظامی کمک بگیرند.

وی گفت: یکی از موضوعات کاری ما در استان، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی است و کسانی که مرتکب ترک فعل شوند و کوتاهی کنند عنوان مجرمانه پیدا می‌کنند و با آن مدیر و دستگاه برخورد می‌شود.

پوریانی خاطر نشان کرد: وظایفی که به دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز داده شده است باید به نحو احسنت انجام شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱